Sista april – Välkommen på vårfirande!

Vi samlas 19.00 på Nybygården för en härlig kväll med gemenskap och vårkänslor.

Det kommer finnas kaffe med kaka samt dryck till försäljning.

19.30: Quiz – utmana vänner med familj.
Ca 21.00: Majbrasan tänds och lyser upp kvällen.

Försäljning av traditionell Busskurskorv!

Ta med gott och humör och kläder efter väder. Välkomna!

Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.